E Hënë, 20 Maj 2019
Blue Red Green
  • Buletin Informativ i Lëvizjes Europiane në Shqipëri
Joomla!: Position Home - E Hënë, 09 Prill 2012 07:19
Joomla!: Using Joomla! - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Upgraders - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: The Joomla! Project - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: The Joomla! Community - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Sample Sites - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Professionals - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Parameters - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Joomla! - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Getting Started - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Getting Help - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Beginners - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00

Pesë sfida- Dështim apo sukses në marrëveshjen Turqi-BE mbi krizën e refugjatëve

be tuqiMarrëveshja mes Turqisë dhe Bashkimit Europian për refugjatët ka sjellë shumë dyshime dhe pikëpyetje mbi suksesin e zbatimit të saj dhe ndikimet logjistike, ekonomike dhe politike që ajo do të ketë si për Turqinë ashtu edhe për vendet e Bashkimit Europian. Sipas marrëveshjes, autoritetet greke po kthejnë mbrapsht në Turqi emigrantët që kërkojnë të shkojnë drejt Europës, ndërkohë që BE ka rënë dakord të marrë 72 mijë refugjatë sirianë të vendosur në Turqi, si dhe të përshpejtojë procesin e ndihmës financiare për 2.7 milion sirianë, për shtetin turk që të pranojë dhe mirëpresë refugjatët.


Suksesi i marrëveshjes vihet në dyshim për shkak të disa situatave dhe konteksteve të caktuara. Sipas zyrtarëve të BE-së është vënë re që Turqia ka qenë e ngadaltë në zbatimin e disa nga termat e ripranimit dhe nuk ofron mbrojtjen e plotë të refugjatëve jo sirianë. Artikulli analizon pesë çështje të cilat do të ndikojnë në suksesin ose në dështimin e marrëveshjes BE-Turqi:

1. Siguria mbetet shqetësuese
Sulmet terroriste në Bruksel, ndikuan në vende të BE-së, si Polonia që të mbyllin menjëherë kufijtë për refugjatët. Ky veprim pritet të ndiqet dhe nga vende të tjera që do të përdorin si justifikim kërcënimin e terroristëve dhe pasigurinë që krijon pranimi i refugjatëve. Kjo do të ndikojë negativisht në procesin e rishpërndarjes së refugjatëve duke e ngadalësuar dhe duke e vënë në pikëpyetje realizimin e marrëveshjes së BE-së me Ankaranë.

2. Fluksi i emigrantëve
Nëse rrjedhja e emigrantëve vazhdon të mbetet kaq e lartë dhe në ditët në vazhdim atëherë marrëveshja mund të cilësohet e dështuar. Sipas deklaratës së përbashkët nëse numri i të kthyerve, pra sirianëve që kthehen në Turqi e kalon numrin e të pranuarve atëherë mekanizmi do të ndërpritet. Sipas marrëveshjes ky numër nuk duhet të jetë më shumë se 72 mijë sirianë. Që nga nënshkrimi nuk ka pasur ndonjë ndryshim edhe pse është herët të nxirren përfundime. E enjtja e kaluar (24 marsi) ishte dita e parë që nga kriza që asnjë emigrant nuk arriti në kufirin grek, por disa analistë shpjegojnë se ulja e valës së refugjatëve ndodhi për shkak të motit të keq. Kjo analizë dukej se ishte e saktë pasi u vu re që në ditët në vazhdim numri u rrit përsëri duke shkuar mbi 1100 refugjatë në kufirin grek në ditën e hënë (28 mars).

3. Liberalizimi i Vizave
Procesi i liberalizimit të vizave mbetet pika kryesore për shtetin turk dhe popullin e tij. Sipas marrëveshjes, liberalizimi i vizave për qytetarët turq fillon në qershor, por vetëm nëse të gjitha kushtet (72 gjithsej) janë realizuar. Deri më tani Ankaraja ka përmbushur 37 të tilla, dhe pjesa e mbetur nuk po zhvillohet më ritëm shumë të shpejtë duke e bërë pothuajse të pamundur që ato të realizohen brenda pak javëve. Nëse deri në maj Turqia nuk ka arritur ti plotësojë këto standarde atëherë marrëveshja do të jetë në rrezik.

4. Detyra ‘herkuliane’ e Greqisë
Rreth 4 mijë persona janë mobilizuar për të siguruar realizimin e marrëveshjes nga pikëpamja logjistike, ku 2 500 janë nga vendet anëtare të BE-së. Për të siguruar plotësisht marrëveshjen Greqia dhe Turqia duhet të miratojnë ndryshimet legjislative. Për Presidentin e Komisionit Europian Juncker, detyra që ka shteti grek është një ‘detyrë herkuliane’. Kthimi i sirianëve në Turqi pritet të fillojë më datë 4 prill. Është për tu parë nëse shteti grek do të arrijë ta përballojë këtë sfidë apo i gjithë procesi bashkë me marrëveshjen do të dështojë.

5. Sfidat ligjore
Shumë çështje ligjore mbeten për tu zgjidhur duke filluar me faktin që Greqia duhet ta njohë Turqinë si një vend të sigurt për të bërë të mundur kthimin mbrapsht të emigrantëve. Gjatë pritjes së miratimit të këtij ligji të ri, duke filluar që nga 20 marsi për të gjitha kërkesat e reja për azil nuk do të merret asnjë vendim pa miratimin e ligjit. Kjo ka shkaktuar që qendrat e regjistrimit të kthehen në qendra pranimi për emigrantët, dhe kjo nuk është pritur mirë nga shumë organizata humanitare të cilat kanë anulluar aktivitetin e tyre për këtë shkak. Marrëveshja është në rrezik nëse Greqia nuk e ndryshon ligjin për Turqinë.

Mbetet për tu vlerësuar si do të vazhdojë procesi i kësaj marrëveshjeje dhe se si do të ndikojë ajo në krizën e refugjatëve dhe zgjidhjen e saj në mënyrë efektive dhe të pranueshme për të gjitha palët.

                                                                                                                                 Politico, mars 2016

  Kërko

  Axhenda

7 maj – Avokati i Popullit do të zhvillojë një leksion në Central European University lidhur me të ardhmen e Europës
8 maj – Mogherini në Tiranë, do të marr pjesë në Samitin për Procesin Brdo–Brijuni
8-10 maj – Aktiviteti Democracy Table, që organizohet nga European Movement International, do të zhvillohet me datën 8 në Berlin, me 9 në Varshavë dhe 10 në Kopenhagen. 
9 maj- Përvjetori i Deklaratës së Shcuman-it
          -Takimi i 27 lidërve në Sibu, Rumani                                                                                                  10 maj – Komisioni Europian për Çështjet Ekonomike dhe Sociale do të organizojë tavolinën e rrumbullakët me temë: Deepening democracy: Building more Europe, ku do të ketë në fokus Integrimin Europian

  FJALOR

Komiteti Europian i Sindikatave për Arsimin (ETUCE)

ETUCE përfaqëson 132 Sindikata në 51 vende/shtete europiane, përfshirë këtu dhe Shqipërinë, dhe ka në total 11 milion persona - staf arsimor në të gjithë Europën. ETUCE është partneri social i mësuesve në nivel Europian dhe mbrojtës i interesave të tyre në Komisionin Europian. E themeluar më 1977, ETUCE është e përbërë nga sindikata kombëtare të mësuesve dhe personel të të gjitha fushave dhe niveleve të arsimit duke filluar nga edukimi i përgjithshëm, arsimi profesional dhe trajnimi, si dhe arsimi i lartë apo kërkimi shkencor.

  Na ndiqni ne:

facebook gplus twitter youtube1