E Shtunë, 14 Dhjetor 2019
Blue Red Green
  • Buletin Informativ i Lëvizjes Europiane në Shqipëri
Joomla!: Position Home - E Hënë, 09 Prill 2012 07:19
Joomla!: Using Joomla! - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Upgraders - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: The Joomla! Project - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: The Joomla! Community - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Sample Sites - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Professionals - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Parameters - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Joomla! - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Getting Started - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Getting Help - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Beginners - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00

6 rekomandime për Median në Europë

mediaSi mund të mbijetojë në Europë një media e pavarur? EuroActiv ka publikuar së fundmi 6 rekomandime për një strategji europiane më efektive për median.


#1 – një strategji e Bashkimit Europian për një sektor të shëndetshëm mediatik
Në rast se Bashkimi Europian kërkon të mbështesë një sektor mediatik të shëndetshëm dhe të qëndrueshëm i nevojitet një plan. Një strategji europiane për median kërkon mbledhjen në një tavolinë të një grupi të nivelit të lartë publikuesish dhe gazetarësh. Ky grup do të: vëzhgojë zbatueshmërinë e nënsektorëve brenda tablos së medias, si dhe do t’i kushtojë vëmendje bashkëpunimit ndërkufitar mediatik, sindikatave të punonjësve të medias si dhe transmetimin e informacioneve në Europë.

#2 – të lejohen që të ardhurat nga reklamimi të rriten
Rregulloret e panevojshme duhet të braktisen që të lejojnë që publikuesit dhe organizatat e mediave të rriten komercialisht. Nevojitet një vlerësim i duhur i balancës midis interesave të konsumatorit, nevojave të lexuesit si dhe interesave të publikut.

#3 – të ndahet komunikimi i BE-së nga strategjia për median
Bashkimi Europian mund të investojë në mediat dhe eventet ekzistuese në vend që të krijojë të reja, nën kontrollin e saj. Kjo do të zhvendosë buxhetin europian për komunikim nga konsulenca tek media.

#4 – të respektohet Subsidiariteti (decentralizimi)
Ndërhyrja e drejtpërdrejtë e BE-së është e ndërlikuar në fushën e medias. Por, një debat i gjerë i BE-së për krijimin e rregullatorëve decentralizues për median -të pavarur nga qeveritë - do të nxisë reagime kombëtare.

#5 – të mbështetet gazetaria cilësore
Investigimi dhe gjurmimi i fakteve qëndrojnë në zemër të organizatave të gazetarisë cilësore. Bashkimi Europian mund të nxisë trajnimin dhe mbështetjen e shpenzimeve për gazetarët të cilët sfidojnë mitet dhe populizmin në Europë.

#6 – të zhvillohet Strategjia Inovative për Median
Më shumë se kurrë, media ka nevojë për inovacion. Programet europiane të kërkimit dhe zhvillimit Horizon 2020 mund të investojnë në risitë e medias veçanërisht me anë të nxitjes së projekteve të trasmetimit dhe lokalizimit,platformave të kurimit dhe zhvillimit të rrjeteve sociale mediatike gjithnjë e më shumë në rritje.

  Kërko

  Axhenda

Nëntor 2019

4 nëntor - Juncker takohet me Visentini, Sekretarin e Përgjithshëm të Konfederatës së Bashkimit Tregtar Europian (ETUC).
4-7 nëntor -
Konferenca ndërkombëtare e sistemit rregullator të rrezatimit dhe energjisë nukleare ku marrin pjesë dhe përfaqesuesit e lartë të Komisionit Europian.
5 nëntor -
European Movement International dhe Raiffeisen Bank International do të mbajnë një panel të përbashkët diskutimi të titulluar "Suksesi i Europës: Pritshmëritë dhe mundësitë për Europën Qendrore dhe Ballkanin".
- Juncker do të mbajë një darkë pune me drejtorët e përgjithshëm të Komisionit Europian.
6 nëntor -
Takim kolegjial mes Timmermans dhe Tony Blair në Bruksel dhe Vestager me delegacionin amerikan të Kongresit
6-8 nëntor -
Forumi Global i Demokracisë, do të jetë këtë vit një platformë diskutimi për politik-bërësit, specifikisht në fushën e informimit dhe demokracisë.
7-8 nëntor -
EuroPCom 2019- Konferenca e Komunikimit Publik Europian- do të mbledhë së bashku ekspertë të fushës së komunikimit, por dhe çdo strukturë organizative lokale ose ndërkombëtare që promovon vlerat e BE.
10 nëntor -
Zgjedhjet e përgjithshme në Spanjë, ku qytetarët spanjollë do të zgjedhin Parlamentin e 14t ë të Mbretërisë.
-
Zgjedhjet në Rumani do të përcaktojnë Presidentin e ri për 5 vitet e ardhshme.

  FJALOR

Rrjeti i Studentëve Erasmus (ESN)

ESN është një organizatë ndërkombëtare jo-fitimprurëse për studentët. Misioni i saj është të përfaqësojë studentët ndërkombëtarë, duke u siguruar këtyre të fundit mundësi për të zhvilluar veten e tyre profesionalisht dhe për të patur një botëkuptim sa më të gjerë kulturor, nën parimin “Studentët ndihmojnë Studentët”. Momentalisht ekzistojnë 530 shoqata lokale që mbështesin studentët ndërkombëtarë në shkëmbimin mes 41 vendeve në Europë së bashku me Shqipërinë. ESN mbulon mbi 1 000 Institucione të Arsimit të Lartë, shumica e të cilave janë të lidhura ngushtësisht me Zyrat e Marrëdhënieve Ndërkombëtare. Në total, pothuajse 15 000 vullnetarë ofrojnë shërbime për rreth 350 000 studentë ndërkombëtarë, duke organizuar një sërë aktivitetesh për integrimin e atyre të rinjve në vendet e tyre pritëse dhe përmirësimin e cilësisë së lëvizshmërisë së studentëve.

  Na ndiqni ne:

facebook gplus twitter youtube1