E Diel, 22 Shtator 2019
Blue Red Green
  • Buletin Informativ i Lëvizjes Europiane në Shqipëri
Joomla!: Position Home - E Hënë, 09 Prill 2012 07:19
Joomla!: Using Joomla! - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Upgraders - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: The Joomla! Project - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: The Joomla! Community - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Sample Sites - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Professionals - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Parameters - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Joomla! - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Getting Started - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Getting Help - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Beginners - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00

Estonia, vend i parë në botë që ofron transportin publik falas

estonia transport public freeEstonia është tashmë një lider botëror në transportin publik falas. Në vitin 2013, të gjithë mjetet e transportit publik në kryeqytetin e Tallinit u bënë falas për banorët vendas (por jo turistë apo vizitorë të tjerë, madje as për pjesë të tjera të vendit). Skema e re kombëtare falas e shtrin këtë model edhe më tej, duke bërë që të gjithë autobusët shtetërorë të udhëtojnë në komunat rurale falas dhe të shtrijnë transportin pa kosto nga kryeqyteti në rajone të tjera. Më 1 korrik, i gjithë vendi i Estonisë do të krijojë zonën më të madhe në botë të transportit publik falas 24 orë, e cila do të shtrihet në të gjithë territorin e saj. Kjo do të bëjë të mundur që 1.3 milion banorë të udhëtojnë me autobus apo mjete tjera transporti publik nga njëra anë e këtij rajoni në tjetrën pa paguar një cent.


Për të pasur të drejtën të përdorin lirisht transportin publik në Tallinn, qytetarët e Tallinn-it duhet të blejnë të ashtuquajturën “Kartën e Gjelbër” dhe ta personalizojnë atë. Edhe njerëzit që banojnë jashtë Tallinn mund të blejnë “Kartën e Gjelbër” që u mundëson atyre të ngarkojnë sasinë e nevojshme të parave për të përdorur transportin publik. Që nga zbatimi i transportit publik falas, mund të vërehet një rritje e konsiderueshme e numrit të banorëve të regjistruar në Tallin.

Ky veprim kishte për qëllim zvogëlimin e ndotjes së makinave dhe trafikut në qytet. Në vend të përdorimit të makinave, banorët po inkurajohen të përdorin tramvaje dhe autobusë. Por disa kritikë thonë se është një përdorim i dobët i fondeve publike dhe mund të çojë në ulje të shërbimeve sociale. Në rrënjën e saj kjo përbën një formë të rishpërndarjes fiskale. Kjo për shkak se transporti publik i Estonisë tashmë merr subvencione. Për shembull, operatori hekurudhor shtetëror Elron, do të marrë një rritje prej 31 milion € nga taksapaguesit vitin e ardhshëm. Rrugët e autobusëve ruralë për shkak të kostos së lirë, janë subvencionuar deri në 80 % të kostos. Ndërtimi i tyre tërësisht pa shpenzime duhet të kushtojë rreth 12.9 milionë € më shumë, kjo jo një sasi e madhe për një vend të vogël si Estonia.

Zhdukja e shitjeve të biletave dhe inspektimeve, ndërkohë do të eliminojë vonesat. Shifra mbi koston aktuale të tarifimit për udhëtimin e autobusëve të Estonisë mund të arrijë 6 % të buxhetit, kur vetëm 20 % e kostove të rrjetit të autobusëve po rimbursohen.  Plani vjen gjithashtu në një kohë kur është më e nevojshme se kurrë. Në një përpjekje për të përmirësuar burokracinë e vendit, Estonia vitin e kaluar ka kaluar një trazirë të madhe administrative, duke ripërpiluar hartën e vet për të zvogëluar 220 komunat e saj në vetëm 79. Ky bashkim i rretheve më të vogla në ato më të mëdha do të thotë që shumë estonezë rural tani duhet të udhëtojnë në distanca të gjata për të arritur në vendet e tyre të qarkut. Duke e bërë falas udhëtimit me autobus lehtëson këtë tranzicion.

Efekti i planit mund të jetë i gjërë. Siç tha Allan Alakula, kreu i Zyrës së Bashkimit Europian të Talinës, ndoshta, kjo do ta detyronte kryeqytetin e Estonisë të bënte transportin e saj publik falas, jo vetëm për vendasit, por për këdo, duke përfshirë edhe vizitorët.  "Kjo gjithashtu mund të ketë një efekt të mirë edhe në turizmin qytetit ".
Heldur Laane, anëtar i bordit të Qendrës së Transportit Publik Jogeva, u shpreh për BNS se udhëtimet falas në mjetet e transportit të qarkut nuk do të minojnë tregun për mjete të tjera të transportit. "Ne nuk kemi llojin e linjave me distanca të gjata dhe shërbimeve të trenit që do të dilnin në rrugë, ," tha Laane. Ai tha se vendimi është marrë në baza pragmatike, pasi komunat e qarkut nuk dëshirojnë të bëjnë shpenzime shtesë lidhur me tarifat e reduktuara.

Qarku Rapla, për shembull, ka refuzuar transportin falas me autobusët e qarkut, me arsyetimin se dëshiron të ketë një sistem të përbashkët të biletave për trena dhe autobusë. Deri më tani, Qendra e Transportit Publik Juglindor që organizon transportin publik të qarqeve Voru dhe Polva, Qarku Laane, si dhe komuna Saarema kanë vendosur të zbatojnë transportin publik falas. Qarku Harju, Rapla County dhe West-Viru County kanë refuzuar mundësinë për të futur transportin publik falas.

                                                                                                            World Economic Forum, qershor 2018

  Kërko

  Axhenda

Shtator 2019

18-19 shtator – Mbahet konferenca e nivelit të lartë nga Këshilli i BE-së mbi Ekonominë e Mirëqenies, me fokus dialogun ndër-sektorial për marrëdhëniet e dyanshme midis mirëqenies dhe ekonomisë.

18 shator – Presidenti i Komisionit, Juncker mban fjalën e tij në seancën plenare në Parlamentin Europian në lidhje me tërheqjen e Mbretërisë së Bashkuar nga BE.
– Këshilli i Europës zhvillon takimin me grupin e punës mbi migracionin.

17 shtator – Zhvillohet Samiti i Fondit të Infrastrukturës dhe Klimës që organizohet nga Banka Europiane e Investimeve.
– Zhvillohet seanca plenare e Parlamentit Europian për çështjet e punëve të jashtme në prani të Përfaqësueses së Lartë, Mogherini.

16 shtator – Zhvillohet konferenca për konkurrencën e BE në përputhje me programin e presidencës finlandeze të BE "Një Europë e Qëndrueshme - E ardhme e Qëndrueshme".
– Presidenti aktual i Komisionit Europian, Juncker pret në Luksemburg në një drekë pune kryeministrin e Mbretërisë së Bashkuar, Boris Jonhson.

 

  FJALOR

Këshilli Kërkimor Europian (KKE)

Krijuar nga Komisioni Europian në vitin 2007, bën pjesë në strukturën e Bashkimit Europian, Horizon 2020 që i dedikohet kërkimeve shkencore dhe inovacionit.
KKE është i përbërë nga Këshilli i Shkencëtarëve të Pavarur, instanca qeverisëse që përbëhet nga hulumtues shkencorë të dalluar për punën e tyre dhe Agjencia Ekzekutive, që ka për detyrë mbikëqyrjen e zbatimit të projekteve. Buxheti për KKE është vlerësuar të jetë 13 bilion euro për vitet 2014-2020 dhe bën pjese në buxhetin e financuar nga BE për Horizon 2020. Në synimet e këtij organizmi është finalizimi me sukses i projekteve të 42,000 grupeve kërkimore , duke përshirë 11,000 studentë doktorature dhe pothuajse 16,000 kërkues shkencorë, jo vetëm qytetarë të BE.

  Na ndiqni ne:

facebook gplus twitter youtube1