E Mërkurë, 11 Dhjetor 2019
Blue Red Green
  • Buletin Informativ i Lëvizjes Europiane në Shqipëri
Joomla!: Position Home - E Hënë, 09 Prill 2012 07:19
Joomla!: Using Joomla! - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Upgraders - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: The Joomla! Project - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: The Joomla! Community - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Sample Sites - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Professionals - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Parameters - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Joomla! - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Getting Started - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Getting Help - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00
Joomla!: Beginners - E Shtunë, 01 Janar 2011 00:00

Estonia, vend i parë në botë që ofron transportin publik falas

estonia transport public freeEstonia është tashmë një lider botëror në transportin publik falas. Në vitin 2013, të gjithë mjetet e transportit publik në kryeqytetin e Tallinit u bënë falas për banorët vendas (por jo turistë apo vizitorë të tjerë, madje as për pjesë të tjera të vendit). Skema e re kombëtare falas e shtrin këtë model edhe më tej, duke bërë që të gjithë autobusët shtetërorë të udhëtojnë në komunat rurale falas dhe të shtrijnë transportin pa kosto nga kryeqyteti në rajone të tjera. Më 1 korrik, i gjithë vendi i Estonisë do të krijojë zonën më të madhe në botë të transportit publik falas 24 orë, e cila do të shtrihet në të gjithë territorin e saj. Kjo do të bëjë të mundur që 1.3 milion banorë të udhëtojnë me autobus apo mjete tjera transporti publik nga njëra anë e këtij rajoni në tjetrën pa paguar një cent.


Për të pasur të drejtën të përdorin lirisht transportin publik në Tallinn, qytetarët e Tallinn-it duhet të blejnë të ashtuquajturën “Kartën e Gjelbër” dhe ta personalizojnë atë. Edhe njerëzit që banojnë jashtë Tallinn mund të blejnë “Kartën e Gjelbër” që u mundëson atyre të ngarkojnë sasinë e nevojshme të parave për të përdorur transportin publik. Që nga zbatimi i transportit publik falas, mund të vërehet një rritje e konsiderueshme e numrit të banorëve të regjistruar në Tallin.

Ky veprim kishte për qëllim zvogëlimin e ndotjes së makinave dhe trafikut në qytet. Në vend të përdorimit të makinave, banorët po inkurajohen të përdorin tramvaje dhe autobusë. Por disa kritikë thonë se është një përdorim i dobët i fondeve publike dhe mund të çojë në ulje të shërbimeve sociale. Në rrënjën e saj kjo përbën një formë të rishpërndarjes fiskale. Kjo për shkak se transporti publik i Estonisë tashmë merr subvencione. Për shembull, operatori hekurudhor shtetëror Elron, do të marrë një rritje prej 31 milion € nga taksapaguesit vitin e ardhshëm. Rrugët e autobusëve ruralë për shkak të kostos së lirë, janë subvencionuar deri në 80 % të kostos. Ndërtimi i tyre tërësisht pa shpenzime duhet të kushtojë rreth 12.9 milionë € më shumë, kjo jo një sasi e madhe për një vend të vogël si Estonia.

Zhdukja e shitjeve të biletave dhe inspektimeve, ndërkohë do të eliminojë vonesat. Shifra mbi koston aktuale të tarifimit për udhëtimin e autobusëve të Estonisë mund të arrijë 6 % të buxhetit, kur vetëm 20 % e kostove të rrjetit të autobusëve po rimbursohen.  Plani vjen gjithashtu në një kohë kur është më e nevojshme se kurrë. Në një përpjekje për të përmirësuar burokracinë e vendit, Estonia vitin e kaluar ka kaluar një trazirë të madhe administrative, duke ripërpiluar hartën e vet për të zvogëluar 220 komunat e saj në vetëm 79. Ky bashkim i rretheve më të vogla në ato më të mëdha do të thotë që shumë estonezë rural tani duhet të udhëtojnë në distanca të gjata për të arritur në vendet e tyre të qarkut. Duke e bërë falas udhëtimit me autobus lehtëson këtë tranzicion.

Efekti i planit mund të jetë i gjërë. Siç tha Allan Alakula, kreu i Zyrës së Bashkimit Europian të Talinës, ndoshta, kjo do ta detyronte kryeqytetin e Estonisë të bënte transportin e saj publik falas, jo vetëm për vendasit, por për këdo, duke përfshirë edhe vizitorët.  "Kjo gjithashtu mund të ketë një efekt të mirë edhe në turizmin qytetit ".
Heldur Laane, anëtar i bordit të Qendrës së Transportit Publik Jogeva, u shpreh për BNS se udhëtimet falas në mjetet e transportit të qarkut nuk do të minojnë tregun për mjete të tjera të transportit. "Ne nuk kemi llojin e linjave me distanca të gjata dhe shërbimeve të trenit që do të dilnin në rrugë, ," tha Laane. Ai tha se vendimi është marrë në baza pragmatike, pasi komunat e qarkut nuk dëshirojnë të bëjnë shpenzime shtesë lidhur me tarifat e reduktuara.

Qarku Rapla, për shembull, ka refuzuar transportin falas me autobusët e qarkut, me arsyetimin se dëshiron të ketë një sistem të përbashkët të biletave për trena dhe autobusë. Deri më tani, Qendra e Transportit Publik Juglindor që organizon transportin publik të qarqeve Voru dhe Polva, Qarku Laane, si dhe komuna Saarema kanë vendosur të zbatojnë transportin publik falas. Qarku Harju, Rapla County dhe West-Viru County kanë refuzuar mundësinë për të futur transportin publik falas.

                                                                                                            World Economic Forum, qershor 2018

  Kërko

  Axhenda

Nëntor 2019

4 nëntor - Juncker takohet me Visentini, Sekretarin e Përgjithshëm të Konfederatës së Bashkimit Tregtar Europian (ETUC).
4-7 nëntor -
Konferenca ndërkombëtare e sistemit rregullator të rrezatimit dhe energjisë nukleare ku marrin pjesë dhe përfaqesuesit e lartë të Komisionit Europian.
5 nëntor -
European Movement International dhe Raiffeisen Bank International do të mbajnë një panel të përbashkët diskutimi të titulluar "Suksesi i Europës: Pritshmëritë dhe mundësitë për Europën Qendrore dhe Ballkanin".
- Juncker do të mbajë një darkë pune me drejtorët e përgjithshëm të Komisionit Europian.
6 nëntor -
Takim kolegjial mes Timmermans dhe Tony Blair në Bruksel dhe Vestager me delegacionin amerikan të Kongresit
6-8 nëntor -
Forumi Global i Demokracisë, do të jetë këtë vit një platformë diskutimi për politik-bërësit, specifikisht në fushën e informimit dhe demokracisë.
7-8 nëntor -
EuroPCom 2019- Konferenca e Komunikimit Publik Europian- do të mbledhë së bashku ekspertë të fushës së komunikimit, por dhe çdo strukturë organizative lokale ose ndërkombëtare që promovon vlerat e BE.
10 nëntor -
Zgjedhjet e përgjithshme në Spanjë, ku qytetarët spanjollë do të zgjedhin Parlamentin e 14t ë të Mbretërisë.
-
Zgjedhjet në Rumani do të përcaktojnë Presidentin e ri për 5 vitet e ardhshme.

  FJALOR

Rrjeti i Studentëve Erasmus (ESN)

ESN është një organizatë ndërkombëtare jo-fitimprurëse për studentët. Misioni i saj është të përfaqësojë studentët ndërkombëtarë, duke u siguruar këtyre të fundit mundësi për të zhvilluar veten e tyre profesionalisht dhe për të patur një botëkuptim sa më të gjerë kulturor, nën parimin “Studentët ndihmojnë Studentët”. Momentalisht ekzistojnë 530 shoqata lokale që mbështesin studentët ndërkombëtarë në shkëmbimin mes 41 vendeve në Europë së bashku me Shqipërinë. ESN mbulon mbi 1 000 Institucione të Arsimit të Lartë, shumica e të cilave janë të lidhura ngushtësisht me Zyrat e Marrëdhënieve Ndërkombëtare. Në total, pothuajse 15 000 vullnetarë ofrojnë shërbime për rreth 350 000 studentë ndërkombëtarë, duke organizuar një sërë aktivitetesh për integrimin e atyre të rinjve në vendet e tyre pritëse dhe përmirësimin e cilësisë së lëvizshmërisë së studentëve.

  Na ndiqni ne:

facebook gplus twitter youtube1